Krystyna Janda- Wywiad

Jubileusz piętnastolecia Teatru Polonia stał się doskonałą okazją do spotkania z Panią Krystyną Jandą. Aktorka, a także Prezes Fundacji Krys...

17 mar 2014

Joanna Lewandowska i jej Miastostada

Wokalistka, której warsztat podziwiam od kilku dobrych lat. Takim początkiem podglądania, poczynań artystycznych stał się koncert Karuzeli Group-  Polsko -Norweskiego zespołu śpiewającego poezje Osieckiej w Och Teatrze. Joanna Lewandowska- Zbudniewek, swoim głosem, jak i emocjonalnością wykonań piosenek, sprawiła, że długo, nie mogłam wyjść z podziwu. Zabrała mnie do innego świata   nieznanego mi dotychczas...


Asia ujęła mnie całą sobą, im bardziej zatapiałam się w muzyczny nurt poezji, ale i nie tylko  przecież artystka wymaka się wszelkim podziałom, nie da jej się za szufladkować w jednym gatunku. 
Joanna wydaje nową płytę możemy pomóc artystce i zagłosować na singla. 

czasy dla sztuki i artystów nie są najłatwiejsze, ale za to internet otwiera wiele możliwości. Dlatego po dłuższym namyśle i wielu wątpliwościach zdecydowałam się spróbować swoich sił w internetowym konkursie. Do wygrania promocja w pięknych mediach i dotarcie do wielu słuchaczy, zatem w ten oto niecodzienny sposób oddajemy wam pierwszą piosenkę z NOWEJ PŁYTY! Słowa Julia Miller, muzyka niejaka Lewandowska Joanna



By posłuchać MIASTOSTRADY kliknijcie w link poniżej, a jeśli się Wam spodoba, koniecznie ODDAJCIE SWÓJ GŁOS! Im więcej głosów i lajków tym utwór ma większe szanse na sukces. 
No i oczywiście prośba... polecajcie dalej. Od co taka mała prywata na saloniekultury :))  

http://skodaautomuzyka.pl/pl/zespoly/zespol/joanna-lewandowska/24804

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz