Krystyna Janda- Wywiad

Jubileusz piętnastolecia Teatru Polonia stał się doskonałą okazją do spotkania z Panią Krystyną Jandą. Aktorka, a także Prezes Fundacji Krys...

29 paź 2016

Musical Metro

„Musical Metro”
Już od dawna marzyłam, żeby pójść na słynne Metro. Nadarzyła się okazja. Przeglądając repertuar w Studio Buffo wybrałam termin 23.10.2016r. Zabrałam przyjaciółkę. Spełniłam swoje jedno z wielu marzeń. Kocham ze słynnego Metra piosenki.
Rano wstając słucham ich na dzień dobry. Aż miło się zaczyna dzień.
Więc zapraszam na krótką recenzję z tego Musicalu.

Metro w reżyserii Janusza Józefowicza grane w Studiu Buffo od 1997r. Wcześniej grane na deskach Teatru Dramatycznego w Warszawie. Nie wiem czy wiecie, ale Metro ma już 25 lat. Metro jest także pierwszym polskim musicalem.

Ciekawostką jest także, że musical Metro grało w Broadway 1992.

W pierwszej obsadzie grali głównych bohaterów:
Anka- Katarzyna Groniec/ Edyta Górniak
Jan-Robert Jankowski

Jak doczytałam się do stycznia 2016r zagrano musical 1985 razy.

Metro opowiada o grupie młodych utalentowanych ludzi, którzy marzą. Szukają szczęścia w życiu, miłości i marzeniach. Każdy z tych młodych ma swoją historię, swój cel. Spotykają się na castingu do teatru, nikt nie przechodzi.
Więc tworzą swój własny musical na stacji podziemnego Metra. Odnoszą sukces i Teatr, który ich odrzucił proponuje im pieniądze i przyjęcie na nowo.
Czy młodzi ludzie pójdą za pieniędzmi czy za swoimi marzeniami?
Pytań, rodziło się ich wiele w czasie spektaklu.
Co robią pieniądze z ludźmi?
Czy aż tak czasem jesteśmy zranieni, że odrzucamy drugą osobę?
Czy potrafimy kochać, pomimo, że zostaliśmy zdradzeni przez najbliższą osobę?
Oglądając Metro i słuchając piosenek czułam taką siłę. Byłam tak pod wrażeniem spektaklu, gry aktorów, że mowę mi odjęło.

Więc warto kochani marzyć. Bo z marzeniami się lepiej żyje. A także ich powoli spełniając. Czasem los pomoże, czasem ktoś inny. Ale to my musimy się zdecydować na marzenia i ich realizacje. Więc do dzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz