Krystyna Janda- Wywiad

Jubileusz piętnastolecia Teatru Polonia stał się doskonałą okazją do spotkania z Panią Krystyną Jandą. Aktorka, a także Prezes Fundacji Krys...

6 lip 2014

Pierwszy roczek Salonu Kultury

Tak, tak rok minął  niepostrzeżenie, jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki. Niewątpliwie wiele się wydarzyło przez ten czas. Salon Kultury, rośnie w czytelników, którzy chętnie odwiedzają blog co dnia, by sprawdzić czy przypadkiem nie pojawiło się coś nowego. Wszystko to cieszy. 


Fantastyczny rok dzięki Salonowi Kultury, mogłam przebywać w teatralnej przestrzeni, którą tak uwielbiam. Dane mi było oglądać wiele pięknych spektakli, które przenikały moje wnętrze, do tego stopnia, że niektóre odwiedzałam po kilka razy…  Ktoś powie „istne szaleństwo oglądać to samo trzeci, czy czwarty raz”. Może i szaleństwo, ale w szaleństwie przecież tkwi metoda. Powtórne podziwianie danej sztuki daje możliwość dogłębnej analizy tematu, refleksji, powtórnych emocji przeżywania sztuki na nowo, w nieco inny sposób. Ciekawe doświadczenie polecam każdemu.
Salon kultury, to przede wszystkim spotkania z artystami, ciekawymi ludźmi, którzy w jakiś sposób poruszyli mnie swoją twórczością,  bądź przekazali swoją energie. To chyba najlepsza część  działań wywiadowych.  Czasem dobrze jest się spotkać z kimś kogo się podziwia. W tedy życie staje się   bardziej magiczne. Wiele z tych rozmów obfitowało w coś cudownego. Czasem łapie się na tym, że powracam do nich pamięcią, odsłuchuje dane nagranie, aby przypomnieć sobie to, co mnie spotkało. Wiele osób  które napotkałam na swojej drodze stało się moimi dobrymi znajomymi, nasze relacje nie zakończyły się na etapie czysto zawodowym. Co bez wątpienia jest rzeczą bezcenną gdyż, to właśnie ludzie, i ich wzajemne relacje tworzą naszą rzeczywistość.  Dziękuje tym z którymi miałam szanse się spotkać, mam nadzieje, że w mojej początkującej blogerskiej karierze jeszcze wiele mnie czeka.  Ściskam każdego z osobna,  i krzyczę przygodo trwaj! Dziękuje za urodzinowe życzenia. A o to niektóre z nich :

Olga Czyżykiewicz wokalistka : 
"Salon Kultury to przepiękna inicjatywa, Ewelinko niech Twoja piękna dusza dalej się rozwija i kwitnie"

Joanna Lewandowska artystka teatru Roma
„Dusza mi się raduje z Urodzinowego
Czasu:)
Lata niech płyną kulturą i salonem trwałe.
Jestem z Wami, Lawendowa Joanna.”

Aurelia Luśnia wokalistka -małym dzieciom znana z bajki „Dzwoneczek”
„Ewelina ma talent do zjednywania sobie ludzi, dobrą energię dzięki której tak wielu chce z NIą rozmawiać. Spotkanie z Nią było dużą i prawdziwa przyjemnością. Mam nadzieje, ze będzie rozwijać swoja pasję.”

"Jedno jest pewne-autorka bloga wkłada całe swoje serce w wykonywaną pracę. Trzymam kciuki za kolejne ciekawe rozmowy i sukcesy. Powodzenia i serdeczne pozdrowienia -Gracja Niedźwiedź. "




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz